Sopimusehdot

1. JÄSENYYS

Jäsenyys on voimassa toistaiseksi ja sen voi irtisanoa kuukauden irtisanomisajalla.

  • Aamujäsenyyden käyttöaika on ma–su klo 05.30–14.30

  • Kuukausijäsenyyden käyttöaika on ma–su klo 05.30–01.00

Jäsenyyteen sisältyy rajaton määrä varauksia seuraavin ehdoin:

  • Korkeintaan kaksi voimassa olevaa varausta samanaikaisesti

  • Yksi 90 minuutin varaus päivässä

  • Palautumistila varataan henkilökohtaiseen käyttöön 90 minuutiksi

  • Tiloista on poistuttava oman varausajan puitteissa

Jäsenyys on henkilökohtainen eikä sitä voi siirtää toiselle.

2. KERTA- JA SARJAKORTIT

Kerta- ja sarjakorteilla voi varata palautumistilan omaan käyttöön 90 minuutiksi aikavälillä klo 05.30–01.00 (ma–su). Tiloista on poistuttava varauksen päättyessä.

Korttien voimassaolo:

  • Kertakortti ja 5 kerran sarjakortti: 3 kuukautta ostopäivästä

  • 10 kerran sarjakortti: 6 kuukautta ostopäivästä

Käyttämättä jääneitä käyntejä ei voi lunastaa jälkikäteen, eikä niitä hyvitetä.

Kimppakortit

Kerta- ja sarjakortit ovat saatavilla myös kimppakortteina, jolloin tilan voi varata yhdessä ystävän tai perheenjäsenen kanssa.

  • Kimppakortilla palautumismenetelmät ovat käytössä 1–2 henkilölle

  • Varausaika on 90 minuuttia / kerta

  • Varattavissa ma–su klo 05.30–01.00

Kimppakorttien voimassaolo:

  • Kertakäynti ja 5 kerran kortti: 3 kuukautta

  • 10 kerran kortti: 6 kuukautta

3. LAHJAKORTIT

Recovelta voi ostaa lahjakortteja verkkokaupasta valitsemallasi summalla.

  • Lahjakortti toimitetaan ostajan sähköpostiin ja se on käytettävissä heti

  • Voimassaoloaika: 12 kuukautta ostopäivästä

Voit ostaa lahjakortille myös suoraan tietyn jäsenyyden tai kortin. Ota tällöin yhteyttä henkilökuntaan: info@recove.fi

4. PERUUTUSEHDOT PALAUTUMISTILA JA HIERONTA

Varaus tulee perua viimeistään 12 tuntia ennen varauksen alkua. Peruutuksen voi tehdä sähköpostitse info@recove.fi tai 040 5052021.

  • Alle 12 tunnin sisällä peruttuja kerta- ja sarjakorttivarauksia (tai hierontaa) ei hyvitetä.

  • Alle 12 tunnin sisällä perutusta hieronnasta yrittäjällä on oikeus pitää tai periä 100% palvelun normaalista (maksetusta) hinnasta.

  • Varaamalla hieronta- tai palautumisajan sähköpostitse, ajanvarauken kautta tai puhelimitse hyväksyt peruutusehdot.

  • Käyttämättä jääneet jäsenyysvaraukset voivat johtaa varausoikeuksien rajoittamiseen

Hierontaan ei saa tulla kipeänä.

Äkillisissä tilanteissa ota yhteys henkilökuntaan.

5. YRITYSSOPIMUKSET

Yrityssopimuksen osapuolet ovat Recove Oy ja yritysasiakas.

  • Tila on käytössä viidelle nimetylle työntekijälle

  • Yrityskortilla 1–5 henkilöä voivat käyttää tilaa samanaikaisesti

  • Varausoikeus: 1 varaus / viikko, kesto 90 minuuttia

  • Mahdollisuus vakiovuoroon kerran viikossa

6. TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupasta lisäämällä ne ostoskoriin ja maksamalla kassatoiminnossa. Tilauksen yhteydessä hyväksyt toimitus- ja sopimusehdot. Tilauksesta lähetetään vahvistus sähköpostitse.

7. MAKSAMINEN

Maksunvälittäjä: BlueCommerse powered by Verifone (Verifone Finland Oy, Y-tunnus 0943819-9)
Kaikki maksut tapahtuvat salatussa yhteydessä turvallisesti.

Käytettävissä olevat maksutavat:

  • Verkkopankit: OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, POP, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken

  • Maksukortit: Visa, MasterCard (credit/debit)

  • Lasku ja osamaksu

  • Erikoismaksutavat: Smartum, ePassi(hieronta), Edenred

Jos haluat maksaa jäsenyyden erikoismaksuvälineillä, ota yhteyttä henkilökuntaan: info@recove.fi

8. TOIMITUS

Verkkokaupasta ostettuasi saat käyttöoikeuden varaamiseen. Varaus tehdään ajanvarausjärjestelmästä.

Tilaan pääset Onthemove-sovelluksen avulla ja Wi-Fi-yhteydellä oven lähellä.

9. SOPIMUSEHTOJEN JA HINTOJEN MUUTTAMINEN

Recove pidättää oikeuden muuttaa sopimusehtoja ja hintoja. Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan vähintään kaksi kuukautta etukäteen.

Asiakkaalla on oikeus irtisanoa jäsenyys yhden kuukauden kuluessa ilmoituksesta, jos muutokset heikentävät olennaisesti hänen etujaan.

10. YLIVOIMAINEN ESTE

Recove ei vastaa ylivoimaisista esteistä, jotka estävät palveluiden käytön. Tällaisia ovat mm. sota, pandemia, luonnonkatastrofit, tietoliikennekatkokset tai lakot.

Tilapäisistä sulkemisista, kuten huoltotoimista, ei ole asiakkaille hyvitysvelvollisuutta.

11. MUUT YLEISET EHDOT

  • Aamu- ja kuukausijäsenyydet ovat henkilökohtaisia, eikä niitä voi siirtää tai vuokrata toiselle

  • Recoven tilassa liikutaan ja rentoudutaan asiakkaan omalla vastuulla

  • Asiakas on itse vastuussa siitä, että hänen terveydentilansa fyysisesti ja psyykkisesti mahdollistaa laitteiden käytön

  • Ohjeistuksia ja laitteiden käyttöohjeita on noudatettava

  • Recove ei vastaa henkilö- tai omaisuusvahingoista jotka tapahtuvat palautumistilassa

Recoven säännöt

  • Päivä- ja kuukausijäsenyys on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää

  • Käyttäydy tilassa hyvien tapojen mukaisesti

  • Peru varaus viimeistään 12 tuntia ennen, jos et pääse paikalle

  • Poistu tilasta omalla varausajallasi

  • Varmista oven lukittuminen poistuessasi

  • Tilaan pääset Onthemove-sovelluksella tai sähköpostiin saapuneella koodilla varauksen yhteydessä

  • Käytä laitteita Recoven tilassa olevien käyttöohjeiden, sääntöjen ja annetun ohjeistuksen mukaisesti

  • Varmista tarvittaessa lääkäriltä, että voit käyttää palautumismenetelmiä turvallisesti

  • Tupakointi, päihteet ja laittomat aineet on kielletty

  • Alle 16-vuotiaat vain erillisellä luvalla

  • Älä vahingoita Recoven omaisuutta

  • Ulkokengät jätetään eteiseen

  • Palauta välineet käytön jälkeen paikoilleen 

  • Tee varaus verkossa ennen saapumista

  • Tuotteiden tai palveluiden kauppaaminen on tiloissa kielletty